کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

امتیاز بدهید

 

می‌دانید تفاوت تونر و میسلار واتر چیست؟ هر کدام دقیقا چه کاری را انجام می‌دهند؟ این‌‌ها سوالاتی هستند که این روزها با توجه به تنوع محصولات موجود در بازار زیاد پرسیده می‌شوند. بگذارید در این مساله کمی دقیق‌تر شویم. تونر و میسلار واتر هر دو جزئی از مراحل روزانه پاکسازی و مراقبت از پوست هستند. برای این که یک پوست فوق‌العاده داشته باشید، باید به پوستتان رسیدگی کنید و از محصولات مراقبت از پوست و پاک‌کننده‌های مناسب استفاده کنید. این مراقبت روزانه به این معنا است که شما هر روز باید با محصولات مناسب نوع و نیاز پوستی خود، صورتتان را بشویید و سپس آبرسانی کنید. مهم نیست پوسستان چرب هست یا خشک؛ رسیدگی و مراقبت از پوست صورت به طور روزانه برای هر نوع پوستی امری واجب و حیاتی است.

پاک کردن آرایش از صورت

هر خانمی تا به حال از محصولات مختلفی برای پاکسازی آرایش صورت خود استفاده کرده است. باید بدانید که به محض رسیدن به خانه در طول روز و یا شب‌ها قبل از خواب حتما باید آرایش را از صورت خود پاک کنید؛ چرا که در صورت سهل‌انگاری و عدم پاکسازی، مشکلات مختلفی بر روی پوست شما ایجاد می‌شود که قطعا شادابی و حس طبیعی بودن پوست شما را کمتر می‌کند. پاک نکردن آرایش موجب به وجود آمدن جوش و آکنه شده و جلوی تنفس پوست را می‌گیرد.

برای پاک کردن آرایش می‌توانید از دستمال مرطوب، شوینده‌های روغنی، محلول‌های شوینده بر پایه آب و یا دستمال‌های پاک‌کننده آرایش استفاده کنید. بهترین گزینه برای پاک کردن آرایش، محصولی است که مواد آرایشی را بر روی پوست صورتتان پخش نکند و به راحتی آنها را به خود جذب و پوست را تمیز نماید.

همان‌طور که گفتیم، پاک کردن آرایش از روی صورت امری بسیار مهم و کاملا ضروری است تا از رسوب مواد آرایشی بر روی پوست و بروز مشکلات متعدد جلوگیری کند. محصولات پاک‌کننده آرایش، عمل پاکسازی پوست صورت از آرایش را با درجات متفاوتی انجام می‌دهند؛ برخی از آنها توانایی پاک کردن مواد ضد آب را ندارند؛ ولی برخی دیگر به راحتی این مواد را در خود حل می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با اهمیت پاک کردن آرایش در سلامت پوست، مطالعه مقاله زیر را پیشنهاد می‌کنیم:

نقش پاک‌کننده آرایشی در سلامت و زیبایی پوست

اما حالا تفاوت تونر و میسلار واتر چیست؟ آیا هر دو برای تمیز کردن صورت کاربرد دارند؟ برای اینکه با هر یک بیشتر آشنا شوید، ابتدا به صورت مختصر توضیح خواهیم داد که هر کدام چه محصولاتی هستند. سپس به تفاوت میان آن دو اشاره خواهیم کرد.

پاک کردن آرایش صورت
پاک کردن آرایش صورت

میسلار واتر چیست و چه کاربردی دارد؟

میسلار واتر یک نوع محلول مبتنی بر آب است که مواد آرایشی را از روی صورت پاک می‌کند. ترکیبات اصلی در این محلول‌‌ها تقریبا یکسان بوده و شامل آب تصفیه شده، مرطوب‌کننده و مواد دیگری که آرایش را در خود حل می‌کنند هستند. میسلار واتر آرایش صورت را پاک و پوست را تمیز می‌کند. بعضی از میسلار واترها برای پاک کردن آرایش چشم هم مناسب هستند. این محلول می‌تواند جایگزین انواع پاک کننده های آرایشی از جمله روغن‌ها و دستمال مرطوب باشد. میسلار واترها برای همه پوست‌ها قابل استفاده هستند. فقط کافیست تا در هنگام خرید به اطلاعات درج شده روی محصول توجه کنید و میسلار واتر مناسب پوست خود را تهیه کنید.

فعالیت خود را از سال1386 در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی شروع نموده است . این مجموعه کالا های خود را بدون واسطه و از طریق شرکت های اصلی سازنده آرایشی  به صورت مستقیم تامین می کند و همچنین ضمانت اصالت و سلامت کالا را به تمام مشتریان ارائه می دهد. 

کلیه حقوق این سایت متعلق فروشگاه  آنلاین یونیکورن می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
اینستاگرام
تلگرام
مکالمه تلفنی
پیامک
ایمیل
باز کردن بستن
آیا به کمک نیاز دارین ؟
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare
unicorn می‌خواهیم اعلان‌هایی را برای آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌ها به شما نشان دهیم.
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها
Verified by MonsterInsights